jak odstranit rez?

David Belohrad david na belohrad.ch
Středa Leden 14 21:00:31 CET 2015

Diky za vsechny ty rady. V tom videu on ten hobl v podstate obrousil :)
se vsim vsudy.

budu mit tohle:
http://www.ebay.co.uk/itm/Classic-Record-044-plough-rebate-plane-complete-with-set-of-8-cutters-/201261467914

predpokladam, ze asi teda ty zelizka taky obrousim. mam diamantove
kameny. je otazka, kde bych tu chemii sehnal v CH nebo FR. Zkusim se po
necem cvicne mrknout.

Neni mi ovsem jasne, jak funguje ta coca cola. mel jsem rezavy
combination square a soupnul jsem ho na 2 dny do normalni (nedietni:)
coly, bez jakehokoliv efektu. naopak ten trojuhelnik zacal smrdet kovem
a objevily se na nem takove divne nesmyvatelne fleky

.d.