AV měřič z PE 1/2015

Středa Leden 14 17:14:31 CET 2015

Hezký podvečer,

	tak Vám musím říci, že jste kabrňák :-) Úprava programu funguje dobře,
je sice nutné pomocí odporu snížit napětí z bočníku, ale to je
maličkost. Teďka už mi měřidlo funguje tak, jak má. Je tedy otázkou,
jestli má smysl měnit procesor za ten správný a nebo si jej nechat na
něco jiného. Protože je ale zapájený, tak asi nechám na desce tu HW
úpravu a budu to tak používat. No a ta 461 přijde třeba do druhého kusu.

Saša Svobodová