FV panely?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 15:43:35 CET 2015

 14.1.2015, 15:28:36

Ja to sem puvodne davat nechtel, neb to s tematem konference nema
mnoho spolecneho, ale v nasem bananistanu treba toto:
http://domaci.eurozpravy.cz/zdravotnictvi/111021-nemecek-ma-jasno-koureni-zakazeme-plosne/
Nejvyssi soudruh UK chysta zakaz sifrovane komunikace
http://www.linuxexpres.cz/novinky/britsky-premier-chce-zakazat-end-to-end-sifrovani
Povinost vydavat hesla k zasifrovanym souborum uz mnohde plati a jinde
se to chysta. Jakpak se asi takova povinnost slucuje s onim
zprofanovanym "mate pravo nevipovidat......"

Dalo by se pokracovat jeste mnoha polozkami, ale nemam v umyslu timto tematem
dale plevelit vlakno, takze se dalsich prispevku radej zdrzim

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz