FV panely?

Středa Leden 14 15:23:03 CET 2015

Otázka bezpečnosti je při tom tak snadno řešitelná. Stačí ke každému
panelu (pokud jsou do série) udělátko s tyristorem a v případě nebezpečí
zkratovat. Panelu to vůbec nevadí, zkratový proud je cca 1,5 násobek
jmenovitého. Divím se, proč už se to takhle dávno neřeší a hasiči to
mají jako strašák.
Anděl