FV panely?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 14 15:39:55 CET 2015

No ano, tohle využití je snad jediné, ke kterému jsem opakovaně čas od
času vybízen jistým známým (není elektrikář). Jednoduchost je nasnadě...

Ale prostě nevěřím tomu, že by se za současných, popř. blízce budoucích
podmínek ohřevem vody zaplatila cena panelů + příslušenství + náklady na
instalaci.

Ano, šlo by to snadno spočítat, možná to už někde někdo udělal, mě to
nějak neláká...

Nicméně právě proto, že to je tak jednoduché, to lze nechat na kdykoliv
později, pokud se změní některý ze "vstupů" pro ekonomický výpočet.

--
Jirka