FV panely?

Středa Leden 14 15:32:43 CET 2015

Ohledně toho ohřívání bojleru to až takový nesmysl není, aspoň v
porovnání s panely na ohřev vody. FV panel má sice malou účinnost a
ještě bych jí degradoval ošizením nebo úplným vynecháním regulace, ale
když vezmu cenu jednoho panelu pro ohřev vody, k tomu regulaci (tam to
bez ní nejde), instalaci (oběhové čerpadlo, trubky), obvykle i dost
drahý speciální bojler, těch 10 FV panelů a pár drátů musí vyjít levněji.
Anděl