RE: AV měřič z PE 1/2015

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Středa Leden 14 06:41:34 CET 2015

Dobré ránko,

	já vím, měla bych nejprve zapnout mozek a pak teprve psát do konference :-)

	Tiny 26 pochopitelně nemá možnost zapnout zesílení 8x a tím pádem nemá ani ADCSRB. Čili úprava spočívá v tom, že se do registru ADCSRA zapíše zesílení 20x a proto bude měřidlo ukazovat o něco více. No a buď se to povede kompenzovat pomocí trimrů a nebo bude potřeba dobastlit jeden odpůrek :-)

Saša Svobodová

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Wednesday, January 14, 2015 5:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: AV měřič z PE 1/2015

Dobré ránko,

	odpoledne to zkusím. Děkuji za ochotu. Copak jste tam změnil? Já jsem totiž koukáním do DS zjistila, že bude potřeba přidat zápis do  registru ADCSRB – ADC Control and Status Register B jenžto slouží, krom jiného, k přepnutí mezi zesílením 1x/20X na 8x/32x. Je to takové divné řešení, ale výrobce k tomu určitě měl nějaký důvod. Předpokládám, že právě zpětnou kompatibilitu s Tiny 26.

Saša Svobodová