STM32F4 a ADC v Alternate trigger mode

Úterý Leden 13 20:03:24 CET 2015

Aha, takze je to spis na zachyceni max 3 rychle po sobe jdoucich vzorku,
to by davalo smysl. Na dlouhodobe rychle vzorkovani to nebude vhodne,
protoze DMA.
Kazdopadne jak to je v tom interleaved? Podle Refman je minimalni delay
5 cyklu (3 S/H+2), takze muzu spustit ve fast i slow (to je predpokladam
pocet bitu?) po 5 cyklech ne?
V moji aplikaci mam 8b prevod a potrebuji 2 vzorky behem 20 cyklu, takze
davam delay 10, OK?