AV měřič z PE 1/2015

Pondělí Leden 12 19:35:59 CET 2015

Hezký večer,

     chci se zeptat, jestli někdo z vás stavěl, případně staví, AV měřič
z poslední PE? Protože já jsem to dala dohromady, ale nefunguje mi to a
to mne hněte. Procesor je naprogramovaný a běží. Ale na LCD modulu se
zobrazí jen čtverečky. Přitom je vidět, že se asi nějaká komunikace
odehrála, protože modul se přepne do dvouřádkového režimu a čtverečky
svítí po celých řádcích.

     Nastavením kontrastu to není, zkoušela jsem. Zkusila jsem tři různé
moduly a chovají se všechny stejně. Zkusila jsem nahrát i druhou verzi
programu, kdyby náhodou došlo k záměně při tvoření archivu. Také to tím
není. Zkusila jsem i zpomalit procesor jak to jen jde, přepnutím na
oscilátor WDT a zase se to chová úplně stejně. Komunikace je 4bitová a
tak jsem zkusila nechat D0 až D3 jak odpojené, tak zapojené na zem.
Stejně tak jsem zkusila prohodit RS a E, jestli třeba nedošlo k chybě
při malování schématu. A pořád nic :-/

     Napadá, prosím, někoho něco?

Saša Svobodová

PS: HEX soubory jsou tady http://www.amaro.cz/programy.html