AV měřič z PE 1/2015

Úterý Leden 13 17:22:01 CET 2015

Dobrý večer,

	tento dokument tu včera již proběhl. Ale je to o portaci z 26 na 261,
tady je potřeba jít opačně :-)

	Teďka jsem něco zkoušela a zjistila jsem, že aby měřidlo ukazovalo na
displeji 1.000A je potřeba, aby na vstupu AD převodníku bylo cca 400 mV
což poněkud odporuje použitému bočníku, který je 30 miliohmů. Takže buď
umí 261 zesilovat malá napětí, nebo je tu nějaká zrada.

Saša Svobodová