Re: AV měřič z PE 1/2015

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 13 17:03:39 CET 2015

Tuto je popis migracie z tiny26 na 261/461/861, t.j. je tam hlavne
popis rozdielov:
http://www.atmel.com/Images/doc8026.pdf
Ak autor SW pouzil niektore funkcie 261, ktore v 26 neboli, kod nebude
fungovat spravne. Neviem, ci su zverejnene zdrojaky, ze by sa mozno
dala urobit spatna migracia na tiny26.

miro