Vymena lepeneho skla u mobilu?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 13 12:42:58 CET 2015

Taky držím palce, od jedné nemilé zkušenosti měním vždy celý displej. Většinou je rozdíl pár stovek a vím, že se to povede.

Bohužel reference na prodejce na ebay taky nemám. Ale co jsem měnil displej na LG, tak byl vždy dobrý. Snažil jsem se držet toho nebrat ten nejlevnější kus, ale radši něco o stovku až dvě dražší. Možná kdybych měl dva stejné telefony vedle sebe, tak ten rozdíl uvidím, ale takto si nejsem vědom nějakého zhoršení.