Vymena lepeneho skla u mobilu?

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Leden 13 11:00:36 CET 2015

Držím palec a dejte vědět jak to dopadlo :-)

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Draček Fráček
Sent: Tuesday, January 13, 2015 10:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vymena lepeneho skla u mobilu?

Domacich podminkach, mam stejne, respektive lepsi vybaveni nez ten typek s pikovou osmou :-}

Na 150C to jsem schopen ohrat, vzduchem, kontaktne i infra a to celkem presne. Na odriznuti skla mam molibdenove vlakno, ktere je v original technologickem postupu, ale i dostatek karet :-)

Strach mam zda dokazi LCD vycistit do pozadovane kvality povrchu, udrzet ji po celou dobu lepeni a bublin pri lepeni.

Koupit to cele me take napadlo,na S4 to vyjde na cca 2150Kc, ale u techto kousku se mi ani u prodejcu nepodarilo zjistit co to je zac, tedy zda je v sestave Gorila glas nebo nejake cinske okenni sklo, prodejce dokonce ani netusil zda jde o Samsung AMOLED nebo nejaky cinsky pokus o totez.

To me trochu zvyklalo http://goo.gl/PRzBzG
Za "original" chteji 100Euro a to mi prijde jako uz docela dost http://goo.gl/QO7rOp

Pokud se pokusim o vymenu:

original Gorlila glas s lepikem 160Kc http://goo.gl/ziOWV0
50ml UV glue LOCA              216Kc http://goo.gl/E4uFc1

Cu folie na zada LCD              75Kc  http://goo.gl/xvibdO
LCD Plate Bezel Holder         257Kc http://goo.gl/kGxjeG

Silikonovy holder                   150Kc http://goo.gl/1x792D

Suma sumarum  necelych 900Kc

Asi to rozeberu a pokud LCD prezije separaci a podari se mi ho dostatecne vylestit objednam dily, pokud ne celou sestavu.