Rozborka uspornej ziarovky

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 12 18:26:25 CET 2015

Já bych na to šel mnohem názorněji, neboli empiricky...

Udělejte si podobně velké tělísko třeba ze sériově spájených odporů,
opatlejte ho trochou epoxidu, nechte ztvrdnout a pak ho přes stejně
koncipované přívody napájejte stejným výkonem, jako ten LED filament...

Pro přesnost můžete výkon do tělíska trochu snížit přes započtení té
části příkonu, co LED vyzáří ve formě světla (cca 20% ?).

--
Jirka