Reminky pro Aiwa NSX F7

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 12 18:16:58 CET 2015

Třeba tak, že hloubka "sednutí" řemínku u řemeničky na motoru versus u
další řemenice je řemínek od řemínku různá - je to dáno mj. značně
rozdílným poloměrem ohybu na obou stranách, elasticitou materiálu
řemínku a dalšími skutečnostmi.

Prostě to berte jako x-krát naměřený fakt. Ale jak už jsem psal, jsou
jedinci, kterým odchylka rychlosti nevadí...

--
Jirka