Životnost OLED displejů

Neděle Leden 11 18:55:50 CET 2015

Hezký večer,

     při tvoření měřila pro nový zdroj jsem s hrůzou zjistila, že v
zásobách nemám LCD modul 2x8 znaků ale jen 1x8 znaků. Byť jsou tam dva,
ale to je jaksi nadraka.

     Takže budu muset koupit moduly nové a při té příležitosti mi padl
do oka OLED modul
http://www.gme.cz/oled-alfanumericky-displej-winstar-weh000802alpp5n-p513-258
od geneticky upraveného mamuta :-) Nejhezčí by sice byl VFD modul, ale
jednak nevím, kde je splašit tak malé a druhak se mi jejich cena zdá
poněkud poněkud vysoká.

     Otázka zní, jak moc se na OLED displejích projevuje jejich
stárnutí. Dříve to byl problém a znám to i ze své praxe, ale třeba
technologie postoupila a dneska to není tak hrozné. Pokud displej během
pěti let o něco vybledne, tak to nevadí. Ale vadilo by mi, kdyby byl
nečitelný již další vánoce.

Saša Svobodová