Parror 3200 LS COLOR, problem s pinem

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Leden 11 14:21:55 CET 2015

Zdravím, vyskytl se mi "známý" problém s HF parrot, jedná se o to, že se na
displeji nezobrazí PIN k připojení telefonu, ani k update SW přes PC. Dle
strejdy googla je právě update jedinou možností opravy. Tedy zbývá jej
provést přes sériový kabel, jenomže já nevím kde mám tzv. bluebox a nechci
rozebrat půl palubovky, kabel vede navíc někde za displej který nechci
vyndávat. Tedy jsem parrot v autě rozebral a odpojil kablík od vnitřní DPS.

-co bych potřeboval: zapojení pinů na DPS abych si mohl připojit vlastní
USB/Serial konektor

-všiml jsem si, že je tam neosazený mikro USB konektor - alespoň dle
footprintu a počtu datových pinů - 5ks, k čemu slouží a nepomohlo by ho tam
připájet?

Neporadí někdo co s tím?
Díky
Karel