DAC prevodnik k pc - jaky vybrat

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 11 16:45:32 CET 2015

Priznam se, ze jsem to prilis nepobral...proc shanite DAC jen jako
prevodnik, kdyz zrejme budete data brat stale z interni zvukovky?

Kupte si dobrou zvukovku, kde jiz budete mit kvalitni prevodniky a
muzete si to rovnou propojit se zesilovacem.

Pokud nechcete resit zemni smycky tak je ale lepsim resenim optika a
zesilovac s optickym vstupem.

Nedavno se zde probirali zvukovky tak bud neco z toho nebo ja jsem uz
leta spokojen s ESI Juli@ http://www.esi-audio.com/products/julia/
respektive asi lepsi ted koupit PCIe
http://www.esi-audio.com/products/juliaxte/