DAC prevodnik k pc - jaky vybrat

Neděle Leden 11 15:13:55 CET 2015

Pokud si chcete zabastlit tak mrknete na
http://www.ebay.com/itm/ES9018-32bit-192khz-Hi-End-DAC-Optical-Coax-and-Balanced-output-diy-kit-/130896291990?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e7a06e896
Minimalne si muzete osadit zesilovace dle vasi volby a napajeni je reseno
na trochu vyssi urovni nez 9V adapter do zdi.