Audio DC filtr

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 11 14:19:05 CET 2015

 11.1.2015, 13:41:26

"Pripoustim vzduch" (udajne) rikal profesor Kaplan, pri demonstraci
sve turbiny, kdyz sahal na paku ovladajici polohu lopatek obezneho
kola.
Zda-li v tom byla snaha o utajeni principu, v te dobe jeste patentove
nechranene konstrukce, nebo jen specificky druh inzenyrskeho humoru,
dnes tezko soudit.
Podobne mlzil George Philbrick o obvodovem reseni P2 - prvnim komercne
uspesnem polovodicovem pA zesilovaci.
Takze by nebylo nic noveho pod sluncem, kdyby ten obvod mel ve
skutecnosti nejakou uplne jinou funkci, nez Brystol ofiko tvrdi.
A vzit nejaky obvod a nekam jej placnout, aniz bych dobre pochopil
princip a podstatu veci...
"Cargo Cult" uz jsem tu tusim, parkrat zminoval

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz