LED sitova teple bila "bodovka" (bylo: Re: led ziarovka)

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 10 22:50:53 CET 2015

Z vlastní zkušenosti můžu doporučit "bodovku" Philips LED 4W viz např.
http://www.energizershop.cz/led-zarovka-philips-e14-4-w-tepla-bila-r50-stmivatelna/d-71752/
nebo obecně https://www.google.cz/search?q=8718291673699 .

Je to moje první LED žárovka místo klasické nebo úsporné (dlouho jsem
odmítal, když jsem viděl svítit vzorky různých LED).

Chtěl jsem skutečně úzce (tedy v mezích síťových žárovek) svítící
žárovku, samozřejmě s příjemným teple bílým světlem. Tahle to opravdu
splňuje, od klasické žárovky není na první pohled barva světla k
rozeznání; navíc svítí fakt hodně (na čtení možná až moc).

Jo a je stmívatelná (zatím nevyužívám). Dá se koupit za něco málo přes
200,- peněz včetně DPH.

--
Jirka