led ziarovka

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Leden 10 22:15:32 CET 2015

u 4W pisu ekvivalent 40W. Je v jedalni, kde bol doteraz ten ziarivkovy
hnus a aspon mne pride miestnost dostatocne osvetlena na bezne
pouzivanie, jedlo a podobne. Vyzarovaci uhol je rovnaky ako u klasickej,
takze osvieti celu miestnost a nie len uzky kuzel ako starsia generacia LED.
Krizovku som tam zatial neskusal lustit, ale na citanie si normalne
zapinam aspon 2x tolko aj u Wolframu :-)