OT: Heft roka 2015

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Leden 10 18:59:37 CET 2015

Zdravim,

dik za inspiraci - dlouho jsem hledal nejakeho guru v oblasti alchymie.
jenom premyslim, jak by vysvetlil treba pojem PSV :-D

BTW: podbne 'zavery' jsem si nedovolil, ani kdyz mi bylo tak cca 12 (rok
predtim, nez jsme meli fyziku - elektrotechniku) a experimentoval jsem
se zarovkou a motorkem napojene na plochou baterii (zkousel jsem seriove
a paralelni zapojeni - bez jakychkoliv znalosti) - a i to jsem si
dovolil jenom popsat odsledovane chovani spotrebicu:
kdyz e zapojim postupne, tak ta zarovka si odebere jenom kousek energie,
ale neco necha i pro motorek.

   Sam