Zastavení snižujícího měniče

Sobota Leden 10 11:22:25 CET 2015

Hezké dopoledne,

	děkuji za vysvětlení. U toho LM2596 je použitá klasická dioda, ne
aktivní usměrňovač. Při pokusech se mi právě několikrát stalo, že měnič
měnil od posledního okamžiku a pak oscilace vysadili a na výstupu bylo
napětí ze vstupu. Stačilo výstupní napětí trochu snížit a měnič opět
naskočil a začal měnit tak, jak se od něj chce.

	Mne šlo spíše o to, jestli se měnič nemůže poškodit, když se do tohoto
stavu dostane. Říkám si však, že pokud jej do této oblasti pustí jeho
vlastní struktura, tak by se nemělo nic stát.

	Saša Svobodová