Zastavení snižujícího měniče

Pátek Leden 9 16:08:39 CET 2015

Záleží co to je za obvod. Některý dojede do max. střídy třeba 95%
(typicky TL494) a dál nemůže. U některých obvodů od Microchipu jsem
viděl že jedou až do 100%.
Ono taky záleží, jaký je na to pověšený výkonový stupeň. Pokud tam je
synchronní usměrňovač (dole místo diody druhý FET a přepínají se), pro
napájení horního FETu je nutné, aby impulzy nezanikly.

Anděl