Jakou TV koupit?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Leden 9 11:02:03 CET 2015

On Fri, Jan 09, 2015 at 10:35:10AM +0100, Ivan Kiss wrote:
> Pred par rokmi, ked som kupoval telku som zachytil 600Hz tusim len u plazmy.
> Vtedy som to pochopil ako nejaku vlastnost plazmoveho displeja patricne
> marketingovo spracovane v style cim viac pasikov, tym viac adidas.
> Ja som vtedy riesil LED LCD a tie boli klasicky len 50 a 100Hz.

Jj, kdyz jsem vybiral televizi snad 4 roky zpet nebo uz vic, tak ten
udaj 600Hz uvadeli nejak ve spojeni se zpracovanim obrazu.
Nicmene duvodem, proc jsem Panasonic plazmu radeji vratil bylo zejmena
blikani, na ktere jsem dost citlivy. Takze refresh rate to neni ani
nahodou. U plazmy je blikani obrazu zrejme vlastnost.
Na Samsungu co jsem koupil je, ze umi i 100Hz, ale to nijak nepoznam,
fotbal nesleduju...

--
Zito