Nabijece LiIon z USB (bylo: Re: Nabijeni a zivotnost Li-ion 18650)

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 8 15:12:11 CET 2015

Objednal jsem 14.12., přišlo to včera. Objednával jsem tam poprvé.
Fasttech a ta nabíječka ML-102 mi byla tady doporučena, když jsem hledal
svítilnu. Tu jsem sice tehdy objednal jinde (za cca 40 USD), ale po čase
jsem neodolal a objednal z Fasttechu ještě jinou svítilnu pro sebe, ta
je zatím na cestě:
https://www.fasttech.com/product/1840101

I jinde jsem na Fasttech četl chválu, však se možná místní kolegové
přidají.
ML-101 je jen nabíječka.
ML-102 funguje i jako power banka a je tam IO MT5032A.
Ve starších verzích byl jiný nabíjecí IO.
http://www.fasttech.com/forums/1137904/t/1415318/ordered-16-9-version-7-1/1

Martin Hanek