Nabijece LiIon z USB (bylo: Re: Nabijeni a zivotnost Li-ion 18650)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 8 14:23:13 CET 2015

To vypadá krásně, výsledná cena je zase ještě nižší, než když se něco
podobného bastlí ze spínaného nabíječe a držáku na 18650 od DX a navíc
je to kompaktnější...

Výhodou DX nabíječe je použití obvodu od Linear Technology, ale věřte
Číňanovi, že je to skutečně originál...

Jaké máte s tím Fasttechem zkušenosti? Zajímala by mě především reálná
dodací doba, u DX to občas zachází dost do krajnosti...

--
Jirka