Re: Stav zásob u GESu

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 12:10:33 CET 2015

Zdravím,
chodím kolem pražské prodejny denně a často tam i nakupuji, stavy celkem odpovídají realitě na prodejně. Pokud má nějaká položka stav není skladem na prodejně, tak tam opravdu není (až na výjimky potvrzující pravidlo). Pokud je nějaké položky pár kusů, je možné, že než tam dojdete, tak se prodá. No a včera jsem chtěl koupit dva kousky položky GES13013628 (které je údajně na prodejně 6ks), ale šuplíček byl prázdný).
Pokud chci mít 100% jistotu, objednám předem přes eshop s osobním odběrem, pokud vyberu věci skladem na prodejně tak je to připravené k odběru nejpozději do druhého dne, věci z centrálního skladu nebo jiné pobočky trvají 2-3 dny. Při odběru pak nezdržuji sebe ani je.
Prodavači jsou slušní a ochotní, občas obdivuji jejich trpělivost, když někdo neví co chce, přinesou mu postupně dvacet typů kondenzátorů, aby si vybral správnou velikost, pak mu trpělivě vysvětlují, že když byl starý kondenzátor na 10V tak ten na 16V tam bude fungovat atd.

PK

---------- Původní zpráva ----------
Od: SvobodovaA na szdc.cz
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 8. 1. 2015 9:36:36
Předmět: Stav zásob u GESu

Dobrý den,

                chci se zeptat, jak moc se dá spolehnout na informace o dostupnosti součástek v GESu. Protože u polovičky věcí mají napsáno, že je na pobočce v Praze nemají. Někdo tu ale nedávno říkal, že se těmito čísly snaží zmást nepřítele.

                Takže otázka zní: pokud na stránkách GESu je napsáno, že součástka XY na pobočce není, je jistota, že ji fakt nemají anebo to mám zkusit? Dneska odpoledne tam pro nějaké věci chci zajet a nechce se mi přijet zpět se dvěma odpory. Ačkoli do Prahy stejně musím.

Saša Svobodová