RE: Stav zásob u GESu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Leden 8 09:57:58 CET 2015

Z mé zkušenosti to moc aktuální nemají. Chodím téměř okolo, takže v 95% případů beru věci bez předchozího objednání a už několikrát se mi stalo, že to co podle webu neměli mít měli a naopak co měli mít neměli.

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of SvobodovaA na szdc.cz
Sent: Thursday, January 08, 2015 9:36 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Stav zásob u GESu

Dobrý den,

                chci se zeptat, jak moc se dá spolehnout na informace o dostupnosti součástek v GESu. Protože u polovičky věcí mají napsáno, že je na pobočce v Praze nemají. Někdo tu ale nedávno říkal, že se těmito čísly snaží zmást nepřítele.

                Takže otázka zní: pokud na stránkách GESu je napsáno, že součástka XY na pobočce není, je jistota, že ji fakt nemají anebo to mám zkusit? Dneska odpoledne tam pro nějaké věci chci zajet a nechce se mi přijet zpět se dvěma odpory. Ačkoli do Prahy stejně musím.

Saša Svobodová