Jakou TV koupit?

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Čtvrtek Leden 8 11:03:22 CET 2015

Neviem ako to je s formátom 14:9,  pretože som TV vrátil a rodičom
kúpil nejaké SONY. Tam sa dá v menu nastaviť ako sa má zobraziť formát
4:3, či sa to má roztiahnuť alebo pridať pruhy na kraj. Takouto
jednoduchou voľbou by sa to dalo vyriešiť aj u panasonicu. Zásah do FW
by bol minimálny náklady minimálne, úžitkové vlastnosti výrazne
vyššie. To že Váš návrh zamietli ma prekvapilo. O tom  musia
rozhodovať nejakí "inteligenti".    Zaujímave je že moja 3 ročná
plazma panasonic pri rovnakých nastaveniach v menu pracuje korektne.
Asi je tam chyba vo FW -:). Hlavne je že to robí to čo chcem.

robo