Jakou TV koupit?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Leden 8 10:34:38 CET 2015

Roztahování zdroje 4:3 na 16:9 obrazovku je u Panosoniku vážně vlastnost, ne chyba. Je to proto, že je na světě více lidí,
kteří se ptají proč jsou ty pruhy po stranách než těch, co jim vadí zkreslený obraz. A všiml jste si, že formát 14:9 se
také roztahuje na 16:9?.

Kdysi jsem chtěl, aby že by to mohlo být nastavitelné (jestli roztáhnout nebo nechat), ale neprošlo mi to, neměl jsem
správný plat :-(

ced