Furby a komunikace

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 7 23:45:21 CET 2015

 7.1.2015, 23:31:53

Ono to nejspis bude tak, ze ani u vlastniho vyrobce se toho vlastne
moc nevi.
Vyvoj takoveho zarizeni jako tablet, foun, router, apod probiha tak,
ze asus/acer/ atd. vezmou vzorove zapojeni vyrobce chipsetu, placnou
to na vzorovou desku a na vrch naroubuji androida o kterem taky
vlastne poradne nevi, co dela a nedela. Vysledek zabali do krabice a
oola-laaa, krasnou novou hracku mame na svete. O takovych detailech jako
je frekvencni charakteristika audiokanalu asi ani netusi.
Pokud neco blbne, tak se to v lepsim pripade ignoruje**, v horsim se
najme schopnejsi PR agentura aby to okecala.
Delat veci poradne, zvlaste kdyz jsou slozite, proste zabere nejaky
cas, a ten, pri dnesnim zbesilem tempu inovaci za kazdou cenu 3x rocne
neni.

** napr. jak dlouho se tahne problem se spatnym GPS u mediateku

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz