Furby a komunikace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 7 16:45:49 CET 2015

Nejsem sice kolega wek, ale odpovim, kdyz uz jsem to tu rozpoutal:

Souhlasim, v podstate vsechno od kalkulacek po lokomotivy, se dneska chape
jako spotrebni material, a podle toho je take dostupna dokumentace. Je to
hnus, souhlasim, a velmi to znesnadnuje jakekoliv opravy nebo upravy.

Zmineny manual mam (ano, A7-50L je skutecne A3500FL - pismenka oznacuji HW
vybavu, tedy ty moje tablety nemaji 3G modem) a take vim, ze je v nem
nekolik zajimavych informaci (treba jak ten tablet, po propichnuti zarucni
plomby, bezbolestne rozebrat - to je asi ta nejdulezitejsi) a jinak ale
vetsina balastu. Navod na vymenu dilu balancuje tak nekde mezi tim, je dobre
vedet, jak dil vymenit, ale bylo by lepsi vedet, jak diagnosikovat jeho vadu
:)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 07, 2015 4:16 PM
Subject: Re: Furby a komunikace

Pane kolego weku,

myslím, že si nemusíme nic moc vysvětlovat, neb naše názory na spoustu
věcí jsou velmi blízké...

Ano, relevantních informací na odborné úrovni je čím dál méně, pro
Yvonne Vonáskovou to přece není třeba, tu je nutné pouze zmanipulovat,
aby koupila, zaplatila  a nejlépe ještě sama bezplatně propagovala
(pokud možno opakovaně v krátkých intervalech a ideální je, když za tu
reklamu taky zaplatí). To samé platí pro Mirdu Novákojc.

Klíčová slova: spotřební, masový, stádo, oblečení s logem, tašky s
logem...atd.

Bohužel se tento trend projevuje i ve velmi profesionální technice;
doby, kdy servisní manuály obsahovaly schéma na úrovni součástek
(případně i detailní popis funkce) jsou často minulostí. Čest několika
výjimkám... Je pravda, že zde je to ještě umocněné tím, že výrobci se
snaží potlačit tzv. "neautorizovaný" servis, protože u techniky
příslušné (cenové) úrovně jde často o dobrý business.

Nicméně abych psal trochu víc ke konkrétní problematice: věc se dá s
trochou úsilí "rozbít" přibližně následujícími kroky:

1) zjištění, že A7-50 nejspíš je A3500
(http://www.gsmarena.com/lenovo_a7_50_a3500-6280.php)

2) nalezení HW maintenance manualu (přičemž platí to, co jsem napsal
výše, tzn. žádné obvodové podrobnosti, zato cca do třetiny různé
bezpečnostní a eko výkřiky):
http://www.manualowl.com/m/Lenovo/A7-50/Download/428149

3) hledání v tomto manuálu, třeba na str. 61 je "microphone"...

Omyly a chyby vyhrazeny, jde o princip ;-)

--
Jirka