dopručte voIP operátora

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 7 22:04:58 CET 2015

Děkuji všem, odorik jsem vyzkoušel a problém - konektivita od mobil.cz
na to nestačí - koktá to. Vyzkoušeny všechny možné kodeky co telefon
umí, G729 asi nejlépe, ale koktá.
Takže příbuzenstvo bude muset zůstat u IPVOXu, kde to s mobil.cz funguje
dobře. ( babičky, dědečkové, strýčkové atd, kteří nemají internet linku
ani nehodlají si jí platit)
Nicméně pro ilustraci o IPVOXu - už druhý den nejde registrace nových
čísel, paní na podpoře nic neví, dnes mi říkala že už jsem tenhle týden
několikátý co si stěžuje. Dala mi sice číslo na technika, ale tam to
také dva dny vyzvání a nic. Takže jakýž takýž obrázek už mám.
Prostě podpora jedinečná, připomíná mi to šedivé operátory.... Co také
na webu IPVOXu nefunguje - ověření dostupnosti čísla  IPVOX, prostě a
jednoduše jim to sice volá - ale :-(

JaKub