OT: americani si zas patentovali kolo

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Leden 7 17:09:48 CET 2015

Originální na patentu je vždycky pouze to, co je přesně popsáno v
nárocích ( Claims). Zbytek je takzvaný stav techniky. Pokud se někomu
zdá, že ani to co je v "claims" originální není, může každý podat
návrh na výmaz příslušného patentu, pokud doloží písemné materiály,
které musely být veřejně dostupné před podáním přihlášky toho kterého
vynálezu. Tyto dokumenty mohou být v jakémkoli jazyce, z jakékoli
země, ale musí se dokázat, že k nim "veřejnost" měla v té době
přístup.
Patentový úřad to pak musí posoudit, případně nařídí ústní jednání, na
kterém majitel patentu a ten kdo navrhuje zrušení
musí dokázat každý svou pravdu.  Pár takových jednání jsem zažil a je
to docela taškařice.