Furby a komunikace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 7 14:52:29 CET 2015

S tim bluetooth headsetem je to zajimavy napad, diky, to by asi stalo za
pokus. Headset tu sice po ruce nemam, ale to uz nebude velky problem si ho
od nekoho na chvili vydluzit.

Tomu dalsimu odstavci moc nerozumim - narazite na to, ze vyrobce tabletu (v
tomhle pripade Lenovo) nikde prilis nespecifikuje, co to po HW strance umi
(jako treba frekvencni rozsah mikrofonu ci reproduktoru), nebo narazite na
to, ze vyrobce te hracky nepise, co musi ten tablet umet? Maslo na hlave
maji v tomhle pripade oba...

Jinak o nejakem "dolby" u toho tabletu nic nevim, mozna, kdyz uz zustaneme u
te analogie, by se naslo neco jako DNL, tedy maskovani sumu v mezerach (v
tomhle pripade to bude spis squelch) - a to by mohlo delat problemy pri
citlivosti nastavene pro hovor, ale tiche (skoro)UZ piskani muze byt uplne
mimo. Nejaka redukce sumu tam nekde nejspis bude, ale jak se ji zbavit, to
netusim, to muze byt jeste vesele.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 07, 2015 2:39 PM
Subject: Re: Furby a komunikace

No, ak ma USB OTG, tak by mala teoreticky ist rozchodit aj USB zvukovka, aj
ked to (plus nastavenie mixeru) je ta trnista a neista cesta. Ale
bluetooth by malo ist - ak nemate poruke, doporucim ist do lepsieho
obchodu, kde Vam dovolia sa s nejakym bluetooth headsetom sa pohrat,
skusit ho sparovat a vyskusat rovno toho Furbyho. To by mohlo byt
relativne bez namahy, aj ked nie uplne najlacnejsie...

Inak k tomu tabletu tie informacie od vyrobcu su uzasne. Cakal som, ze ked
je to "znacka", bude to lepsie ako od "nounejmov", ale vidim, ze su to
uplne rovnake sracky (bez hviezdiciek a s velmi, velmi smutnym smajlikom).
Ale niekde som zazrel, ze to ma akesy "dolby", ak je to pravda, ako prve
by som sa toho snazil zbavit - aj ked aj to bohuzial bude kategoria
"trnista cesta"...

wek