Furby a komunikace

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 7 14:39:08 CET 2015

No, ak ma USB OTG, tak by mala teoreticky ist rozchodit aj USB zvukovka, aj
ked to (plus nastavenie mixeru) je ta trnista a neista cesta. Ale
bluetooth by malo ist - ak nemate poruke, doporucim ist do lepsieho
obchodu, kde Vam dovolia sa s nejakym bluetooth headsetom sa pohrat,
skusit ho sparovat a vyskusat rovno toho Furbyho. To by mohlo byt
relativne bez namahy, aj ked nie uplne najlacnejsie...

Inak k tomu tabletu tie informacie od vyrobcu su uzasne. Cakal som, ze ked
je to "znacka", bude to lepsie ako od "nounejmov", ale vidim, ze su to
uplne rovnake sracky (bez hviezdiciek a s velmi, velmi smutnym smajlikom).
Ale niekde som zazrel, ze to ma akesy "dolby", ak je to pravda, ako prve
by som sa toho snazil zbavit - aj ked aj to bohuzial bude kategoria
"trnista cesta"...

wek