Vykresy elektroinstalace

DeeJay deejay na email.cz
Středa Leden 7 12:34:34 CET 2015

Zdravím,

ano, máme :-) Třeba ECS CAD, E-PLAN aj. Číslování vodičů je běžná praxe
(myslím, že to má oporu i v nějaké normě) a jak níže píše kolega, je to o
zvyklostech zákazníků. Běžně na vodiče v rozváděči dáváme jen unikátní
čísla, někdo chce směrové - tzn. odkud - kam, na kabely se dávají směrové
odkud-kam  resp. zkrácená verze kam a odkud je jen číslo svorky, protože by
to bylo moc dlouhé. např X100.1:26_10 namísto X100.1:25_X200.1:10
Jinak, když si údržbáři návlačky promíchají tak se z toho pos*rou oni resp.
je povinností udržovat dokumentaci aktuální a zakreslovat změny.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Wednesday, January 07, 2015 11:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vykresy elektroinstalace

Je to jeden ze způsobů jak značit vodiče v rozváděči. Návlačky mohou být
směrové - tyhle mají rádi údržbáři, protože na návlačce je totéž co na
svorce.
nebo cílové to je kam to vede, podle nich se asi nejlépe hledají závady a
potenciálové, kdy každý spoj má své číslo, resp. hladina má své číslo. Je
možná i kombinace uvedených způsobů.
Ale co zákazník to jiné požadavky.
PG