Vykresy elektroinstalace

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Leden 7 11:16:56 CET 2015

Je to jeden ze způsobů jak značit vodiče v rozváděči. Návlačky mohou být směrové - tyhle mají rádi údržbáři, protože na návlačce je totéž co na svorce.
nebo cílové to je kam to vede, podle nich se asi nejlépe hledají závady a potenciálové, kdy každý spoj má své číslo, resp. hladina má své číslo. Je možná i kombinace uvedených způsobů.
Ale co zákazník to jiné požadavky.
PG