OT - Majzlík se baví

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 7 08:40:04 CET 2015

Dobrý den,

Brusnou pastu, kterou uvádíte jsem na ebay koupil také, na broušení
kapesního noře. Zelenou, s hrubostí W7. Nůž by měl mít ostří 5CR13 s
tvrdostí 56HRC. Zkoušel jsem tu pastu nejdřív na kůži. Chtěl jsem
vyleštit z nože stopy po broušení. Po cca 2 hodinách leštění jsem zkusil
dát pastu na filcák. Po cca další hodině, kdy jsem byl zas.aný od pasty
já, stůl i zeď jsem to vzdal. Pod mikroskopem bylo vidět, že to trochu
hrany rýh zmenšilo, ale rozhodně je to nevyleštilo. Nakonec jsem to
vyleštil na kusu keramiky z topného tělesa (něco jako keramika na
klasických pojistkách), ale plochého tvaru.

Chci zkusit koupit na finální broušení tohle:
http://www.ebay.com/itm/171508088676

S pozdravem,

--
  Aleš Filip