dopručte voIP operátora

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Leden 6 10:27:43 CET 2015

Zdravím,
  myslím, že ten Odorik není špatný, mám s ním zkušenosti jen nepřímé,
od kolegů a kamarádů, ale vesměs lze považovat službu za funkční. Tuším
umožňují při správném nastavení i "vychytávky" typu zobrazení čísla
externího volajícího při přesměrování účastníka ve vlastní PBX a podobné
signalizační fajnovosti.
  802.cz je nyní Rio Media. Já od nich beru jinou službu, WiFi v oblasti
Severních Čech, kde pohltili původního operátora CLNet. Molochovatost se
zatím příliš negativně neprojevuje, zůstalo dokonce funkční i původní
českolipské tlf. číslo pro kontaktní centrum, ikdyž samo centrum už je
kdoví kde. K hlášení poruch vždy přistupovali relativně ochotně a zejména
po přechodu na 5G síť je to relativně spolehlivé (kromě např. výpadku
včera večer, který trval asi 2 hodiny a byl evidentně způsoben zavátím
antény nějakého retranslačního bodu po cestě :-) ). Ten VoIP by snad měl
být podobných kvalit - většinou funkční :-).
  Zdraví Pavel