dopručte voIP operátora

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Leden 6 09:59:14 CET 2015

Před časem jsem měl dobrou zkušenost s 802.cz (převedena na ně pevná
linka), ale jak je to poslední 4 roky nevím, i když si současný uživatel
nestěžuje, tak předpokládám ok. Někde jsem ale zaznamenal stížnosti, jak
firma získala nového majitele, že začíná molochovatět.
Podívejte se i na odorik.cz, sice od nich mám jen mobil a s tím jsem
spokojený, ale začínali a stále provozují Voip. Líbí se mi na nich, že
provozují fórum a reagují na podněty a kritiku zákazníků.

Martin Hanek