kapacita tuzkovych baterek

Úterý Leden 6 00:25:12 CET 2015

Pokud zařízení bere pár uA, zjistíte že životnost nějakého NiCd článku
je srovnatelná s primárním článkem. Viděl jsem takhle trvale dobíjené AA
články NiCd a po pár letech byly všechny vyteklé. Možná Lion aku by na
tom byl líp, ale zase se musíte starat aby se nepřebil. Myslím že
primární lithiový článek je pro takové použití rozumná volba.