kapacita tuzkovych baterek

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Leden 5 23:36:13 CET 2015

Mozna by nebylo od veci na takova zarizeni pripojit k baterii nejaky maly FV clanek z kalkulacky a podobne. Nezkousel jsem. Perlicka - nedavno jsem byl nucen otevrit stolni kalkulacku kvuli oprave kontaktu k baterii, byl v ni i fotoclanek, ale nebyl vubec pripojeny :)
aze
  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 05, 2015 11:01 PM
  Subject: Re: kapacita tuzkovych baterek

  Do zařízení, které je ve venkovním prostředí a z 9V baterky bere asi 5uA (občas víc, ale asi né moc často) jsem dával alkalické baterky. Předpoklad byl že vydrží 3-5 let a vydržely půl roku. U těch alkalik jsem předpokládal že životnost bude podobná jako doba skladovatelosti a ta se uvádí 5 let. Za tu dobu se z baterky odebere asi polovina kapacity. Jenže výrobci baterek moc nezveřejňují teplotní závislost samovybíjení a ta je docela velká. Teď tam už rok dávám lithiové a zatím je klid.
  Anděl