LED menice z 1AA

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 5 16:59:30 CET 2015

Ne, to není házení kostkou, prostě to musíte odbastlit a odměřit. Nevím
o tom, že by někdo udělal podobné srovnání - hlavně ale zde víc než
jinde platí to, co jsem už napsal, takže bastlení a měření s tím, co
máte v šuplíku, se nevyhnete.

Proto tu ale jsme, ne?

Pokud mermomocí chcete nějakou inspiraci, pak třeba

http://www.belza.cz/ledlight/ledlight.htm

http://danyk.cz/led.html

http://webpages.charter.net/dawill/tmoranwms/Elec_JT.html

http://ludens.cl/Electron/ledlamp/ledlamp.html

http://www.eeweb.com/blog/extreme_circuits/circuit-project-0.3-to-1.5v-led-flashlight

http://www.edn.com/design/power-management/4314224/Simple-single-cell-white-LED-driver-uses-improvised-transformer

atd.

Jinak existují i velmi hezká řešení s IO a Číňan je často nabízí za pár
korun hotová, ale na to jste se neptal.

--
Jirka