[OT] opravy domacich spotrebicu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Leden 5 00:00:16 CET 2015

Původní zpráva ze dne 4.1.2015 od Jaroslav Buchta:

> Zaclo nam slobit automaticke expreso KRUPS EA8050 a kdyz jsem ho
> rozebral, tak pricinou je asi spatny stav tesneni pistku a mozna
> vypousteci ventil... Uz jsem koukal, co by se mohlo hodit a co
> odnesu do popelnice, ale zkusil jsem najit, jestli nejdou nahodou
> sehnat dily a neveril jsem svym ocim - jednotlive drobnosti i cele
> sestavy skladem a za celkem rozumne ceny...

Mně tuhle manželka říkala, že se jí rozbil takový podobný kávovar a
ptala se na opravu v servisu. Cena prý byla hodně vysoká, nevím z
hlavy kolik. Pak někde našla na internetu nějaký díl za pakatel. A
sama si to opravila :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem