RE: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pátek Leden 2 19:10:07 CET 2015

A to jsme na to ještě dobře, že prudí jenom kvůli občance, tedy trvalému bydlišti v dané obci. V některých zemích na západ od nás tam třeba občanovi nedovolí dovést věci dodávkou, ale v osobáku na střeše už jo. A vůbec je nezajímá, že tu dodávku má člověk místo soukromého auta, protože je třeba modelář a do normálního auta se mu věci nevlezou. Jednou je to dodávka a hotovo. Nicméně je to opět lokální věc a o lidech.

Nicméně na mě to dělá dojem, že v ČR jsou sběrné dvory jenom o nutnosti obce danou problematiku řešit, a když už musím, tak na tom něco přihrát do obecní kasy – tedy vyrazit něco z dotací. Jinak by nikdo soudný na sběrný dvůr nemontoval kamery, když tam má stejně zaměstnance, kterej usměrňuje provoz. Teda pokud nepotřebuje kontrolovat tohoto zaměstnance.

Celé je to postavené na hlavu, podobně jako likvidace „autovraků“.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, January 02, 2015 6:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Kamarádovi tahle někdo rozkopal popelnici, kam vyhodil sopoustu starých věcí od spolku, který vede. Bylo to na hlavičkových papírech s jeho adresou... Od té doby má taky skartovačku...

PH

Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz> >

To nevím, jak to poznají, ale tuhle jsem jim tam odvezl asi 10 pytlů
na odpadky (asi 50-litrových) plných skartovaných papírů. Kdo někdy
skartoval, tak dobře ví, jak moc to nabyde, prostě to není až tolik. A
baba mi tam po celou dobu, kdy jsem jim to tam vysypával do
kontejneru, pindala, že to není možné, abych to jako soukromá osoba
vytvořil. Mám já tohle zapotřebí poslouchat? Tak to házím do
kontejneru na papír u baráku, čas od času to nějaký dement rozřízne a
je to všude kolem.

=