Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 2 18:50:01 CET 2015

Kamarádovi tahle někdo rozkopal popelnici, kam vyhodil sopoustu starých věcí
od spolku, který vede. Bylo to na hlavičkových papírech s jeho adresou... Od
té doby má taky skartovačku...

PH

Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>

"To nevím, jak to poznají, ale tuhle jsem jim tam odvezl asi 10 pytlů
na odpadky (asi 50-litrových) plných skartovaných papírů. Kdo někdy
skartoval, tak dobře ví, jak moc to nabyde, prostě to není až tolik. A
baba mi tam po celou dobu, kdy jsem jim to tam vysypával do
kontejneru, pindala, že to není možné, abych to jako soukromá osoba
vytvořil. Mám já tohle zapotřebí poslouchat? Tak to házím do
kontejneru na papír u baráku, čas od času to nějaký dement rozřízne a
je to všude kolem."