Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Leden 2 18:26:35 CET 2015

Původní zpráva ze dne 2.1.2015 od Zdeněk:

> Jak poznají, jestli jim staré katalogy přivezl podnikatel nebo
> osoba? Přece jsi jim nemusel vyprávět, že to vezeš jako
> podnikatel...

To nevím, jak to poznají, ale tuhle jsem jim tam odvezl asi 10 pytlů
na odpadky (asi 50-litrových) plných skartovaných papírů. Kdo někdy
skartoval, tak dobře ví, jak moc to nabyde, prostě to není až tolik. A
baba mi tam po celou dobu, kdy jsem jim to tam vysypával do
kontejneru, pindala, že to není možné, abych to jako soukromá osoba
vytvořil. Mám já tohle zapotřebí poslouchat? Tak to házím do
kontejneru na papír u baráku, čas od času to nějaký dement rozřízne a
je to všude kolem.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem